Shipping Information

  • Flat shipping costs will be calculated automatically from the system according to the location you entered.
  • Orders will be processed when westcare.id has confirmed your payment.
  • After the order has been shipped by westcare.id, you will get an e-mail containing a receipt number that can be tracked.
  • Delivery tracking can be done at each official shipping website chosen by entering the receipt number.
  • Westcare.id is not responsible for loss if an order has been shipped.
  • Westcare.id is not responsible if there are obstacles in the delivery time if you enter the wrong address, not clear, wrong typing, and contact can not be contacted.
  • If an error occurs in the product that reaches your hands, for example a damage or wrong variant or product, then you can contact westcare.id with a maximum time of 7 working days.
  • If you want to order from abroad, you can order directly from our website

 

Delivery Schedule

  • Reservations can be done every day / 24 hours
  • Orders will be processed on business days & hours ie Monday-Friday, 09.00 WIB - 17.00 WIB
  • Delivery is carried out every weekday at 17:00, then a new receipt number will be uploaded 1 day after the shipping process
  • There is no delivery process on Saturdays, Sundays and red dates.

 If you have questions don't be shy to contact us through the "Help" column in the lower right corner, we are always ready to help you.

* Free shipping is obtained if you are in JABODETABEK area and for outside JABODETABEK with a minimum order of IDR 350.000

 

Now we're only coverage Indonesia & Singapore & Malaysia

 ---------

 Informasi Pengiriman

  • Ongkos kirim Flat akan dihitung secara otomatis dari sistem sesuai dengan lokasi yang anda masukan.
  • Pemesanan akan diproses ketika pihak westcare.id sudah mengkonfirmasi pembayaran anda.
  • Setelah pesanan sudah dikirimkan oleh pihak westcare.id, maka Anda akan mendapatkan e-mail yang berisikan nomor resi yang dapat dilacak.
  • Pelacakan pengiriman dapat dilakukan di masing-masing website resmi pengiriman yang dipilih dengan memasukan nomor resi.
  • Pihak westcare.id tidak bertanggung jawab jika terjadi kehilangan jika pesanan sudah dikirimkan.
  • Pihak westcare.id tidak bertanggung jawab jika ada kendala dalam waktu pengiriman jika anda memasukan alamat yang salah, tidak jelas, salah dalam pengetikan, dan kontak yang tidak dapat dihubungi.
  • Jika terjadi kesalahan dalam produk yang sampai ke tangan anda, misalnya terjadi kerusakan atau salah varian mau pun produk, maka bisa menghubungi pihak westcare.id dengan waktu maksimal 7 hari kerja.
  • Jika anda ingin memesan dari luar negeri dapat langsung melakukan pemesanan dari web kami

 

Jadwal Pengiriman

  • Pemesanan dapat dilakukan setiap hari/24jam
  • Pesanan akan di proses pada hari & jam kerja yaitu Senin-Jumat, 09.00 WIB - 17.00 WIB 
  • Pengiriman di lakukan setiap hari kerja di jam 17.00, maka nomor resi baru akan di upload 1 hari setelah proses pengiriman
  • Tidak ada proses pengiriman di hari Sabtu, Minggu, dan tanggal merah.

 *Free ongkir di dapatkan apabila anda berada di daerah JABODETABEK dan untuk di luar JABODETABEK minimal order IDR 350.000

Apabila ada pertanyaan jangan malu-malu untuk mengkontak kami melalui kolom "Help" di pojok kanan bawah, kami selalu siap membantu anda.